نتایج جستجو برای عبارت :

فرهنگِ بی فرهنگی

این کلمه رو بخونین: المشنگه. شمام اَلمَشَنگه خوندین یا من فقط اَلمَشَنگم؟! :دی
داشتم تو واژه‌یاب دنبال معنی «هنگامه» می‌گشتم، دیدم تو فرهنگِ مترادف و متضاد، یکی از معانیشو نوشته المشنگه. دفعهٔ اول اَلمَشَنگه خوندم؛ و دفعهٔ دوم تبدیل شد به اَلَمشَنگه. :))
چرا به‌شکل الم‌شنگه نمی‌نویسین خب؟!
پ.ن. قبلاً که یه نفر می‌گفت از وقتی شاغل شده‌م، نمی‌رسم وبلاگمو به‌روز کنم، می‌گفتم یعنی روزی یک ربع هم وقت نداره؟ حالا که خودمم روزی هشت نه ساعت سر
طیّ معجزاتی، زنده رفتیم و زنده ماندیم و زنده‌ شدیم و زنده برگشتیم. این قلبِ نجسِ قلیل را به بحرِ حسینی متصل کردیم و طهارت جُستیم.
حرف‌های زیادی برای نوشتن در ذهنم هوار می‌کشند، اما همچنان باید منتظر باشم خستگیِ راه در ذهنم تسکین پیدا کند و خاک‌های این ظرفِ گل آلود ته نشین شوند.
باید تشکر کنم از شُما، از آدم‌های با فرهنگِ دهکدۀ بلاگ که اگر نبودند شکّ می‌کردم که هنوز هم آدم‌های خوب در جهان هستند یا نه! این قدر که در سفرِ أربعین، آدمِ بیشعور
به جای این که در شب های من خورشید بگذارید
فقط مرزی میانِ باور و تردید بگذارید
اگرچه چشم هایم کور شد مثل صدف،اما
به جای قطره های اشک، مروارید بگذارید
همیشه باد در سر دارم و همزاد مجنونم
به جای باد در «فرهنگِ عاشق» بید بگذارید
همین که عشق من شد سکّه ی یک پولِ این مردم
مرا بر سفره های هفت سینِ عید بگذارید!
خیالی نیست، دیگر دردهایم را نمی گویم
به روی دردهای کهنه ام تشدید بگذارید
ببخشیدم!برای این که بخشش از بزرگان است
خطاهای مرا پای خطای دید بگذاری
توضیحاتِ تاریخی
نخستینِ کتابِ نیچه، زایشِ تراژدی، در سالِ 1872، وقتی او 28 سال داشت و استادِ فیلولوژیِ کلاسیک در بازل بود منتشر شد. این کتاب مدافعانِ خاصِّ خود را داشت، اما در کلّ با بازخوردی بسیار منفی از سوی جامعۀ آکادمیک رو‌به‌رو گردید و باعثِ تنزّلِ وجهۀ آکادمیکِ او شد. همچنان که نیچه در بخشِ آغازین (الحاق‌شده در سالِ 1886) به‌روشنی بیان کرده، خودِ او نیز بعدها تردیدهایی جدّی در بابِ بعضی از بخش‌های این کتاب داشته است. علی ایّ حال، این کت
در سال ۱۹۹۹، یونسکو بیست‌ویکم فوریه را «روز جهانی
زبان مادری» نامید. مناسبتش کشته‌شدن پنج دانش‌جو در ۲۱فوریه۱۹۵۲ بود که خواهان به‌رسمیت‌شناختنِ
زبان بنگالی به‌عنوان زبان رسمیِ یکی از ایالت‌های پاکستان (بنگلادش کنونی) بودند.
هدف از این نام‌گذاری حمایت از گوناگونی زبان‌ها
و رواج‌دادن آموزش زبان‌های مختلف بود. متن زیر به‌مناسبت این روز نوشته شده است.

یکی از ستون‌های بنیادینِ هویتِ هر کشور، زبان آن کشور است.
برخورداری از زبان زایا و
دلــــم برای خودمـان میسوزد ‌ 
آری ،خودِ خودمان را میگویم 
بچه های نسلِ اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ
مایی که نیمی از عمر و شخصیت مان مجازی است 
بودن و نبودن هایمان از روی لست سینِ تلگرام معنی پیدا میکند 
به  جای قرار های واقعی و لمس دستانِ هم 
و پیاده روی های عاشقانه ی زیر باران، 
قرار میگذاریم که مثلآ 
فلان ساعت آنلاین باشیم و
 پیامی رد و بدل کنیم یا نهایتآ 
ارتباط ویدیوکال بگیریم و 
از پشتِ قابِ سردِ گوشی همدیگر را ببینیم...
پسرانمان با
من: خب اینم از این... بچه‌ها فهمیدید؟ کسی سوالی نداره؟ همه: بع... لللللللله... نـَ.... خییییییییییییر... من: چرا هیچ وقت شما سؤالی ندارید؟ واقعا برام سؤاله :| اولی: خانوم گفتید سوال من از اول سال میخوام یه سوال ازتون بپرسم؟ من: ( در حالی که با ذوق و شعف نیشم‌ باز می‌شود) چه عجب! بپرس. اولی: خانوم شما دوست پسر دارید؟ دومی: خاک بر سرت با این ذهن منحرفت. سومی: این چه سوالیه مگه کسی هم پیدا میشه که دوست پسر نداشته باشه. من:  :| دومی: دهن هر دوتاتون سرویس. چهارم
من: خب اینم از این... بچه‌ها فهمیدید؟ کسی سوالی نداره؟ همه: بع... لللللللله... نـَ.... خییییییییییییر... من: چرا هیچ وقت شما سؤالی ندارید؟ واقعا برام سؤاله :| اولی: خانوم گفتید سوال من از اول سال میخوام یه سوال ازتون بپرسم؟ من: ( در حالی که با ذوق و شعف نیشم‌ باز می‌شود) چه عجب! بپرس. اولی: خانوم شما دوست پسر دارید؟
دومی: خاک بر سرت با این ذهن منحرفت. سومی: این چه سوالیه مگه کسی هم پیدا میشه که دوست پسر نداشته باشه. من:  :| دومی: دهن هر دوتاتون سرویس. چهارم
 
مختصری درباره حضرت امام جواد علیه السلام:
حضرت امام محمدتقی علیه السلام، معروف به جواد الائمّه علیه السلام، فرزند امام رضا علیه السلام و نهمین پیشوای معصوم و جوان ترین امام شهید که در عمر کوتاه اما با برکت خود میراث ماندگارِ فرهنگِ تشیّع را پاس داشت. وی در مدینه شهر پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم در سال 195 ق. به دنیا آمد، و سرانجام در 25 سالگی در راه تحقق بخشیدن به آرمان های مقدس اسلام و اجداد طاهرینش در سال 220 ق. توسط معتصم عباسی مسموم شد و سپ
فرهنگِ صدا زدن به اسم کوچک را بسیار می‌پسندم؛ اسم را گذاشته‌اند برای صدا زدن. اساتید اینجا همگی خودشان را با اسم کوچک معرفی می‌کنند و دیگران را هم با اسم کوچک صدا می‌زنند. به من می‌گویند مِدی. در همین چند روز اوّل، برای آشنایی، یک جلسه‌ی نسبتاً رسمی در دفتر گروه داشته‌ایم و یک مهمانی خودمانی‌تر در منزل مدیر گروه.
چند موضوع در این مهمانی نظرم را جلب کرد: اوّل اینکه مهمانان و میزبانان اکثر زمانِ سه ساعته‌ی مهمانی را سرپا ایستاده بودند، در
دیروز (عید) بعد کلاسم حدود ساعت ۴ بود که تصمیم گرفتم برم حرم (نزدیک بود) از دوتا چهار راه قبلش بشدت ترافیک بود.. در حین نزدیک شدن به این فکر میکردم که اگر پارکینگ جا نداشت یه سلام میدم و میرم.. دقیقا جلوی حرم ورودی شیرازی ماشینم تو اون ترافیک خفن خاموش شد و برقشم بکلی قطع شد و دیگه هیچ کاری نکرد!
عکس العمل همشهری های محترم!!!!! بوووووق بوووووووق بووووووووق و.... پرت و پلا...
منم دیدم کاری نمیتونم بکنم پیاده شدم گفتم روشن نمیشه هولش بدین که راه باز شه
ا
به گوشی‌ام زل زده‌ام و های‌های گریه می‌کنم. امروز تولد تنها برادرم است. 19 ساله شده و آخرین سالی‌ست که نوجوان است. دلم برایش تنگ شده. دیروز دیدمش. از آن دلتنگی‌هایی‌ست که حس می‌کنم به اندازه‌ی کافی با هم زندگی نکرده‌ایم. از آن اشک‌هایی‌ست که «ایکاش شرایط طور دیگه‌ای بود.» توی یکی از دنیاهای موازی حتما خواهر بهتری هستم برایش. عکسی که نگاه می‌کنم را توی آینه‌ی اتاق مشترکمان گرفته‌ایم و از فکر اینکه دیگر کنار هم نیستیم گریه می‌کنم. از ا
آخرین قسمت ماقبل فینال عصرجدید یکشنبه شب پخش شد. خدا رو شکر این دو سه هفته سرمون شلوغ بود ندیدیمش! محیا به زور توی عید من رو می‌نشوند پای این برنامه و من هر شب، چند تار موی جدید سپید می‌کردم!چرا این برنامه رو نمی‌پسندم؟اول اینکه توی دوره و زمونه‌ای که فریادِ نفوذ و تهاجم فرهنگی و غربگرایی و غرب‌زدگی و به طور کلی ترویج سبک زندگی غربی توسط مسئولان فرهنگی مملکت به وضوح شنیده میشه، چطور و با چه متر و معیاری این برنامه مصداق تهاجم فرهنگی نیست و
من آدمِ سخت‌خری هستم! منظورم اینه که در خریدن سخت‌گیرم. (خیلی وقت بود از این کلمات من‌درآوردی و ابداعی نداشتم. گفتم کلمه‌ای به زبانِ شیرین فارسی اضافه کنم که مثل عددِ معروفِ پروفسور باقرزاده، در تاریخ از من به یادگار بماند.) (عددِ معروفِ پروفسور باقرزاده چیست؟ لطفاً به فیلم سینمایی سن‌پطرزبورگ مراجعه بفرمایید!)
نمی‌دونم ژنتیکی‌ه یا اکتسابی؛ یعنی مطمئن نیستم ریشه‌ش به کودکی برگرده یا نه... اما به عنوان مثال، وقتی من برم توی یه بوتیک برای
ایتأ کۊجی دانه داستان
 
می دیل خأیه وختی پیلهʹ بؤستم, میراث فرهنگی رئیس ببم.
نأ اینکی می دیل گۊل چیره دیلˇ أمرأ تۊشکه بۊخۊرده-یه, خۊدا شاهده نأ.
أنˇ وأستی کی أ ایداره خؤرۊم جیگایه.
کارˇ خاصی کی نۊکۊنیدی اۊ دۊرۊن,
بۊنگائی-یانˇ مانستن صؤب تا غۊرۊب اۊطاقˇ دۊرۊن نیشتئده دئه.
أمأ هر جگا شیدی تا خۊشانʹ معرفی کۊنید, همه أشانه بپا ایسیدی.
بۊخۊصۊص بۊنگائی-یان ؤ بساز بۊفرۊشان.
بۊنگا بۊگؤدم, دیرۊ من ؤ می پئر بۊشؤبیم بۊنگا خانه دۊمبالʹ.
أمی مهلت دئه کر
فرهنگ‌سازی یا فرهنگ‌سوزی؟
بسیار از من می‌پرسند که نظرم در بارۀ کارهای مسیح علی‌نژاد چیست. از آنجا که امکانی برای پیگیری کارهای او ندارم، پاسخم معمولاً "نمی‌دانم" است! با این همه، می‌پنداشتم که او لابد مشغول پروژه‌ای در جهت کمک به فرهنگ "حجاب انتخابی" است که طبعاً مشکلات و دردسرهای ویژۀ خود را به دنبال دارد.اخیراً اما از سر تصادف به برنامه‌ای از او برخوردم که دلم
لرزید! مسیح علی‌نژاد فیلمی را نمایش داده بود که پیرمرد معممی به خانمی می‌
بیاییم یک بار برای همیشه تصمیم بگیریم که زمانِ ساخت یک چیز، چند چیز دیگر را خراب نکنیم. مستند انقلاب جنسی 3 چنین تصمیمی نداشته و بعد از تخریب یک بلوک ساختمانی، یک تک آپارتمان را آباد کرده. الحمدلله که آقای حسین شمقدری این بار خودش مجریِ مستند نبود و شخص دیگری را جای خودش گذاشته بود و به حرف ما بها داده بود که خودش مناسب مجری‌گری نیست.
مستند با تصاویر یک دنس پارتی شروع می‌شود و در شهر سنپترزبورگ روسیه ادامه می‌یابد. با مصاحبه‌هایی در روسیه و
 
دوست نداشتم دربارۀ فیلم‌های جشنواره چیزی بنویسم. اما شب گذشته تا اینقدر نادیده‌گرفتن خروج معنای خوبی نداشت. نادیده‌گرفتن خروج یعنی بستن دهان سینمای اعتراض. یعنی بستن دهان منتقدان. یعنی مبارزه با هنر شریف، آزاد و عدالت‎‌طلب. ما در این ده سال همه‌جور فیلمی ساختیم و به‌همه‌جور فیلمی هم جایزه دادیم و همه‌جور فیلمی را هم به عنوان نمایندۀ ایران و ایرانی راهی اسکار و دیگر فستیوال‌ها کردیم؛ بزرگ‌ترین توهین‌ها به انقلاب اسلامی، به شهیدا
 این مطلب را به سفارشِ دوستی برای نشریه ی کانون ادبی دانشگاه شیراز، یک سال و نیم پیش نوشتم. با عجله و به قصدِ دنباله دار بودن. از سرنوشتِ آن مجله بی خبرم! 
  من بابِ جلسات سیر مطالعه: از نقدهایی که به جمع ها و وضعیتِ فرهنگی امروزِ جامعه ی ما به شدت وارد است کمتر خواندن و بیشتر نظر دادن و گاهی به طرفه العینی، نظریه صادر کردن است! عدمِ مطالعه ی تئوریک سینما و ادبیات به عدمِ شناختی انجامیده است که نتیجه ای غیر از نظر پراکنی در خلا نداشته و ندارد. از
فرهنگِ مماشات با رنج مدام


 

معلم کمی زودتر آمده بود و تعدادی از دانش‌آموزان بعد از ایشان، یکی یکی
وارد کلاس می‌شدند. ریگی زیر در بود و با هر بار باز و بسته شدنِ در، صدای ناهنجار
و دلخراشی تولید می‌کرد، اما هر دانش‌آموز بی‌توجه وارد شده و می‌نشست. معلم کلافه
از صدا و عکس‌العمل بچه‌ها، منتظر یک اتفاق بود تا درسی بزرگ به ما بدهد. بالاخره
دانش‌آموزی وارد شد و ریگ زیر در، باز ضجه‌ای دل‌ریش‌کن سر داد. دانش‌آموز خم شد ریگ
را برداشت، توی سط
قسمت ۷۱ : به نام خدا. الان قد ڪشیدم! آن‌زمان ڪه در حالِ قدڪشیدن! بودم، حاشیه را زودتر از متن پی می‌جُستم. این‌طور:
 
تَه‌مقاله‌ی هفته‌نامه‌ی «گُل‌آقا» را -ڪه در آخر مجله چاپ می‌شد_ جلوتر از همه‌جای این نشریه می‌خواندم ڪه زودتر بدانم مرحوم ڪیومرث صابری فومنی چه می‌گوید.
 
ستون «دریچه»ی آقای جلال رفیع در «اطلاعات» را زودتر از هر جایی نگاه می‌انداختم. سپس نوشته‌های صاحب ستونِ «نقد حال» را.
 
نیم‌ستون آخرین ورقه‌ی «همشهری» را اول می‌خوا
 
(بخش دوم: در تالار ایران‌زمین)
✍️ سجاد فتاحی
 
⭕️ توضیح: در بخش نخست این نوشتار (بنگرید به http://apathtoliberation.blog.ir/1398/10/11/post%2096 ) تلاش شد تا به این پرسش پاسخ داده شود که اگر ایران‌زمین، زبان به گفتگو با ما می‌گشود چه رویایی در سر داشت؟ در پایان آن بخش به تالاری بزرگ به نام ایران زمین وارد شدیم و اکنون ادامه نوشتار ...
 
... به تالار وارد می‌شویم همه هستند.
✅ برای آنکه ایران، ایران شود همه باید باشند؛ باید مرزهایِ کاذب فرو بریزد؛ باید خطوطِ بین آنان
قسمت سوم : حاشیه های سفر
 
اولین چیزی که پس از روئیت ضریح سیدالشهدا و درک معنوی آن به زبانم جاری شد،تحسین استاد فرشچیان بود،که الحق و الانصاف با طراحی این شاهکار ،جلوه و زیبایی حرم امام حسین (ع)را دوچندان کرده بود و آنجا بود که بار دیگر به هنر و ذوقِ ایرانی مباهات نمودم و برخود بالیدم .
 
بالاترین نیاز زائر امام حسین (ع) فهم و درک و شعور و در یک کلام بصیرت است،که اگر نباشد تمام دستاورد زیارت را تباه ، بلکه موجب خسران خواهد بود .
عده ای که خود را زا
قسمت سوم : حاشیه های سفر
 
اولین چیزی که پس از روئیت ضریح سیدالشهدا و درک معنوی آن به زبانم جاری شد،تحسین استاد فرشچیان بود،که الحق و الانصاف با طراحی این شاهکار ،جلوه و زیبایی حرم امام حسین (ع)را دوچندان کرده بود و آنجا بود که بار دیگر به هنر و ذوقِ ایرانی مباهات نمودم و برخود بالیدم .
 
بالاترین نیاز زائر امام حسین (ع) فهم و درک و شعور و در یک کلام بصیرت است،که اگر نباشد تمام دستاورد زیارت را تباه ، بلکه موجب خسران خواهد بود .
عده ای که خود را زا
  در آستانه ی چهلمین سال انقلاب 57 رضا پهلوی در اندیشکده انستیتو واشنگتن به گفتگو با مهدی خلجی نشست. مخاطبان حرف های آقای پهلوی چنان که گفته شد، تصمیم گیرندگانِ سیاسی در دولت و خارج از دولتِ آمریکا بودند. او خود را نماینده ی آن بخشی از جامعه ی ایران در نظر می گیرد که خواهانِ تغییرِ بنیادیِ نظامِ جمهوری اسلامی اند.
 
 در چند و چون از سخنانِ ایشان و حامیانشان پرسش ها و تردیدهایی مطرح است که به چندی از آن ها قصد دارم اشاره هایی بکنم. با تاکید بر عب
دختر یک دیپلمات بلندپایه بلژیکی در اوایل سال ۱۹۹۰ میلادی به ژاپن می‌رود تا در شرکت ژاپنی بزرگی کار کند. طی یک سال قراردادی که آملی نوتومب می‌بایست در آن شرکت کار کند با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که بیشتر ناشی از تفاوت فرهنگی شرقی و غربی است. بی‌شک همه‌ی ما ژاپن و ژاپنی را با فرهنگ نظم و کار می‌شناسیم، در این کتاب که سرگذشت خود راوی است از نزدیک با این فرهنگ آشنا می‌شویم. فرهنگی که درش خلاقیت را امری نه چندان خوشایند و بیشتر به مثابه خود
فرهنگِ لغتِ آکسفورد اقتصاد
را این گونه تعریف کرده‌است:ارتباط میانِ تولید، تجارت و عرضه پول، در یک کشور یا منطقه
مشخص. در تعریفی دیگرِ اقتصاد،
مجموعه بزرگی از فعالیت‌های به همم مرتبطِ تولیدی و مصرفی دانسته شده که به تعیینِ
چگونگی تخصیصِ منابع کم یاب کمک می‌رسانَند. اقتصاد همچنین به صورت «شبکه‌ای از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان
و مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات در یک مکان، منطقه یا کشور» تعریف شده‌است.

فلسفه‌ی اقتصاد همچون علمِ تصمیم‌گی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت
 
 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 

 
 
فهرست مطالب:
پیوند (1)     مطلب اصلی     پیوند (2)
 
**************
پیوند (1)
برخی کلید واژه ها (بیانات امام خامنه ای)
 
صوت و ویدئو
 
 
خط حزب‌الله ۲۲۱ | معجزه انقلاب
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهارت های زندگی